Klachtenregeling

Er wordt natuurlijk alles aan gedaan om een behandeling zo goed mogelijk te laten verlopen. Maar er kan ook wel eens iets misgaan of het kan voorkomen dat u ergens ontevreden over bent. Het zou fijn zijn als u mij dit dan laat weten.

Dit zijn de stappen die u zou kunnen ondernemen:

De eerste stap is een gesprek aangaan met uw zorgverlener. Het is goed mogelijk dat die niet beseft dat u ontevreden bent en waarover. Er kan sprake zijn van een misverstand. Vaak leidt zo’n gesprek al tot een oplossing.

Het kan voorkomen dat een gesprek geen of niet voldoende oplossing biedt óf er is een goede reden om geen gesprek aan te willen gaan. Dan kunt u gebruik maken van de klachtenprocedure. De Klachten- geschillenregeling Paramedici biedt u een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Op deze site vindt u nadere informatie en uitleg over de procedure: www.klachtenloketparamedici.nl. Komt u er niet uit of heeft u nadere vragen dan is het ook mogelijk om het klachtenloket via de mail of telefonisch te benaderen.

Voor vragen of meer informatie:
info@klachtenloketparamedici.nl
+030 310 09 29
(bereikbaar van ma t/m vr 9.00 tot 12.30)